Mokinių mokslinėje konferencijoje – laimėjimas už originaliausią pranešimą

  • 20170407_105204
  • 20170407_112334
  • 20170407_112516
  • 20170407_112547
  • 20170407_112559
  • 20170407_113253 (1)
  • 20170407_114540
  • 20170407_115003
  • 20170407_115938
  • 20170407_120834
  • 20170407_121310
  • 20170407_134309
  • 20170407_161519
  • 20170407_134309
  • 20170407_161519
  • 20170407_161558
  • Gabriele ir Modestas

Balandžio 7 d. mūsų mokyklos mokiniai Gabrielė Petrauskaitė, Brigita Tarasiukaitė ir Modestas Vilkys drauge su etikos mokytoja Jolanta Pociūte dalyvavo Klaipėdos universiteto organizuotoje tęstinėje mokinių mokslinėje konferencijoje „Tolerantiška mokykla – saugi visuomenė“. Šiais metais Klaipėdos universitetas kvietė mokinius pasidalinti patirtimi ir įžvalgomis, kaip sekasi bendrauti ir bendradarbiauti su skirtingomis amžiaus grupėmis, puoselėti tolerantišką aplinką šeimose, klasėse, mokyklose ir bendruomenėse, analizuoti kartų problematiką, išskirti kartų nesutarimų priežastis ir  ieškoti išeičių kaip jas spręsti.

4-ąją respublikinę mokslinę mokinių konferenciją iškilmingai atidarė ir sveikino Klaipėdos miesto meras V. Grubliauskas, seimo narys D. Kepenis, KU prorektorius prof. dr. K. Dučinskas, skambėjo S. Dacho progimnazijos jungtinio tėvų – vaikų choro dainos bei įvadinis sociologės doc. Dr. S. Kraniauskienės pranešimas: „Kartos šeimoje ir visuomenėje“.

Šiais metais konferencija buvo gausi moksleivių pranešimais, jų buvo parengta net 40 iš įvairiausių Lietuvos miestų. Konferencijos dalyviai dirbo trijose darbo sekcijose. Kiekvienoje jų pranešimus vertino universiteto sudaryta komisija.

Konferencija pasižymėjo šiuolaikiškumu, atvirumu ir interaktyvumu. Su visais pranešimais buvo galima susipažinti ir tiesiogiai pateikti klausimus Facebook platformoje bei spausti „like“ mygtuką už labiausiai patikusius pranešimus. Mūsų mokiniai pristatė pranešimą tema: „Kartų nesutarimų problematika meninių filmų fone: priežastys ir sprendimų galimybės“. Pranešėjai sulaukė įdomių klausimų ir komisijos pagyrimų bei pelnė apdovanojimą nominacijoje „Originaliausias pranešimas“.

Dalyvių ir jų pranešimų gausa parodė, kad mokiniai domisi socialinėmis problemomis, geba nagrinėti problemas įvairiausiais rakursais, teikti savitas įžvalgas ir ieškoti problemų sprendimo išeičių. Tai taip pat puiki galimybė ugdytis sociokultūrines, komunikacines ir kritinio mąstymo kompetencijas.

Asmeniškai dėkoju Gabrielei, Brigitai ir Modestui už bendradarbiavimą, už puikią laikyseną ir už profesionalų pristatymą, už pasiektus rezultatus ir už puikiai praleistą laiką. Esate šaunūs! Ačiū Jums!

Parengė etikos mokytoja Jolanta Pociūtė