Mišriojo ugdymo kursai pagal Erasmus+ programą Kiurasao saloje

  • 291050107_5130051350438344_7018358475533238765_n
  • 291972360_5130051657104980_1704485489265909742_n
  • 291945626_5130051190438360_4987930917629472898_n
  • 290150249_5130051537104992_8658912797916550244_n
  • 290562349_5130051073771705_8521197513747057228_n
  • 291442534_5130051037105042_6736724390222941397_n
  • 291941259_5130050910438388_5604716344080591309_n

2020-ieji, sukaustę pasaulį ir sulėtinę gyvenimo tempą, pažėrė nemenką šūsnį iššūkių, tarp kurių bene didžiausias, tekęs ugdymo įstaigoms – nuotolinis mokymasis. Daugybė pedagogų buvo priversti susidraugauti su išmaniosiomis technologijomis tam, jog ugdytiniams būtų perteikta informacija. Nuotolinis mokymas šiandien taikomas jau nebe dėl ištikusios krizės, tačiau kaip dar vienas mokymo metodas siekiant efektyvių rezultatų.

2022 m. birželio 26 – liepos 2 dienomis Klaipėdos turizmo mokyklos mokytojai tobulino dalykines ir bendrąsias kompetencijas kursuose „Mišrusis mokymasis: nuotolinio ir kontaktinio mokymo derinimas”, kurie buvo surengti spalvingiausioje Karibų salyno saloje – Kiurasao (Nyderlandų karalystė). Pagrindinis šių kursų tikslas – padėti pedagogams plėtoti kontaktinio ir mišraus ugdymo praktikas. Mokytojai įgijo praktinį suvokimą apie tai, kaip mišrus, nuotolinis mokymas padeda mokiniams ugdyti tokias kompetencijas kaip kritinis mąstymas, savarankiškumas bei problemų sprendimas. Analizuotos  nemokamos nuotolinio mokymo platformos ir skaitmeniniai įrankiai, kurie  gali būti sėkmingai pritaikomi pamokų metu.

Kursai finansuojami pagal Erasmus+ projektą 2021-1-LT01-KA121-VET-000003947. Tęsiamas projektas Nr. 2021-1-LT01-KA122-SCH-000021191 „Skaitmeninių įgūdžių ir kompetencijų tobulinimas siekiant skaitmeninės mokyklos pertvarkos“. 2021 m. rugsėjo mėnesį 2 mokytojai tobulino skaitmeninės technologijos įgūdžius Malagoje (Ispanijos Respublika) ir 2022 m. balandžio mėnesį 2 mokytojai Florencijoje (Italijos Respublika).