Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“

Mokinių atostogų metu keturi profesinio mokymo mokytojai įvairiose šalyse tobulino skaitmeninio raštingumo kompetencijas, tyrinėjo konfliktų sprendimo strategijas bei gilinosi į įtraukiojo ugdymo metodikas.

Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“
Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“
Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“
Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“
Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“
Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“
Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“
Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“
Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“
Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“
Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“ Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“ Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“ Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“ Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“ Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“ Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“ Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“ Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“ Klaipėdos turizmo mokykla Erasmus + „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“

2024 m. vasario 18–25 d. profesinio mokymo mokytojai dalyvavo kursuose „Konfliktų valdymas, emocinis intelektas ir patyčių prevencija“ bei „Skaitmeninės priemonės bendradarbiavimui, bendravimui, kūrybiškumui ir kritiniam mąstymui lavinti“. Šiuos kursus organizavo „European Academy of Creativity“ – viena iš pagrindinių profesinio tobulėjimo kursų bei mokymų organizavimo įmonių Europoje.

Mokytojos vyko į Barseloną (Ispanijos Karalystė), kur turėjo puikią galimybę ne tik išsiaiškinti, kaip integruoti 4C (kritinį mąstymą, kūrybiškumą, bendradarbiavimą ir komunikaciją) į mokyklos veiklas, ypač naudojant skaitmenines priemones, bet ir sustiprinti savo gebėjimą modeliuoti ir skatinti aktyvų klausymą, empatiją bei emocinį raštingumą tarp šiandienos mokinių – rytojaus aktyvių piliečių. Be to, jos galėjo pasigrožėti įspūdinga architektūra, įmantriomis figūromis, mozaikomis, gražia augmenija bei nuostabiais vaizdais. Spalvingoji ir gyvybe alsuojanti Katalonijos sostinė paliko neišdildomą įspūdį.

Tuo pačiu metu dar vienas profesinio mokymo mokytojas aplankė Budapeštą, Vengrijos Respubliką. Jis dalyvavo kursuose „Dirbtinio intelekto integravimas klasėje“, kurių metu nagrinėjo, kaip dirbtinis intelektas gali būti naudojamas kasdienėje veikloje, ir kaip pasitelkti edTech programas bei dirbtinio intelekto įrankius, siekiant sukurti dinamiškas mokymosi patirtis, kurios padėtų mokiniams tyrinėti sudėtingus klausimus. Dirbtinio intelekto įrankių naudojimo tema yra aktuali kaip niekada anksčiau. Todėl mokytojai, norintys integruoti dirbtinio intelekto įrankius į savo mokymo metodikas, vis dažniau renkasi kursus, skirtus nagrinėti šiuos įrankius ir išteklius.

Laisvalaikiu mokytojas aplankė daugelį žymių Budapešto vietų ir patikino, kad Vengrijos sostinė žavi didinga architektūra, pramogomis ir turtingu kulinariniu paveldu. Budapeštas maloniai nustebino ir tapo miestu, į kurį norisi sugrįžti ateityje.

Erasmus + programos „Akredituotų organizacijų profesinio mokymo srityje finansuojamas mobilumo projektas“ Nr. 2023-1-LT01-KA121-VET-000135890