Integruota matematikos – anglų kalbos pamoka pavadinimu „Statistika“

  • 20180514_122254
  • 20180514_122316
  • 20180514_122329
  • 20180514_122440
  • 20180514_122926
  • 20180514_123128

Gegužės 14 dieną vyko integruota matematikos – anglų kalbos pamoka pavadinimu „Statistika. Praktinių užduočių sprendimas. Statistics. Counting in English“. Pamokoje dalyvavo V16-2 mokiniai, kurie taikė matematikos pamokų metu įgytas teorines žinias spręsdami praktinio turinio uždavinius. Mažose grupėse, mokiniai atliko tyrimus mesdami monetą ir stebėdami kuria puse ji atvirto. Tuomet jie turėjo nustatyti kas atvirto dažniau, herbas ar skaičius, bei pasakyti ar atvirtimas priklauso nuo nominalo vertės. Mokinių laukė dar viena užduotis, kurios metu jie turėjo apskaičiuoti imčių vidurkius, modą ir medianą. Tyrimams ir skaičiavimams pasibaigus, mokiniai turėjo gilinti savo anglų kalbos žinias ir tapti tikrų tikriausiais mokytojais. Atlikus visas praktines matematikos ir anglų kalbos žinias, jie turėjo anglų kalba paaiškinti kaip jie pasiekė tam tikrą rezultatą.
Dėkojame V16-2 grupės mokiniams už nuoširdų darbą pamokoje. Tikimės, kad pamoka buvo naudinga būsimiesiems virėjams, kurie neišvengiamai turės taikyti matematikos žinias savo darbe bei nepamiršti anglų kalbos siekiant bendradarbiauti su savo užsienio kolegomis.





Susiję straipsniai