Integruota lietuvių k., anglų k. ir etikos pamoka netradicinėje aplinkoje

  • paroda1
  • paroda4
  • paroda6
  • paroda7
  • paroda10
  • paroda11
  • paroda12
  • paroda13
  • paroda14
  • paroda16
  • paroda17
  • paroda19
  • paroda20
  • paroda22

2016 m. rugsėjo 15 d., 9 klasės mokiniai turėjo integruotą lietuvių k., anglų k. ir etikos pamoką netradicinėje aplinkoje – Klaipėdos Parodų rūmuose, kuriuose pristatomos lietuvio skulptoriaus Regimanto Midvikio „3 M” ir esto Andrus Joonas „Proto banglentininkas vol. 4 “ kūrybos parodos.

Mokiniai turėjo puikią galimybę išgirsti lietuvių kalbos mokytojos L. Daujotės pasakojimą apie skulptoriaus R. Midvikio asmenybę, jo sukurtus monumentalius skulptūros kūrinius: M. Mažvydui, Karaliui Mindaugui, J. Miltiniui, menininko kūryboje vyraujančias – gamtos, tėvynės, žemės, meilės, harmonijos temas, vaizdinius ir simboliką, menininko santykį su pasauliu bei pamatyti eksponuojamus menininko pastelės darbus. Stebėdami R. Midvikio parodą mokiniai bandė įžvelgti kūrėjo vidinį pasaulio matymą, jo meilės pasauliui išraišką meniniu pavidalu.

Etikos mokytoja J. Pociūtė mokinius supažindino su postmodernaus meno atstovo esto Andrus Joonas ekstravagantiška ir ekspresyvia tarpdisciplininio meno paroda „Proto banglentininkas, vol. 4“. Pagrindinis kūrėjo veiklos laukas – performansų menas, tapyba, instaliacijos ir fotografija. Nors kūrėjo meninę kalbą sudėtinga įsprausti į formalius rėmus, tačiau buvo galima grožėtis  netikėta menininko šiuolaikinių menų sinteze, spalvine ekspresija ir dinamika. Esminiu menininko parodos vertinimo akcentu buvo etinių sąvokų: tapatybė, identiškumas, savojo „Aš“ paieška analizė ir refleksija. Su anglų kalbos mokytoja A. Mikelaitiene mokiniai gilinosi į tekstinius parodos aspektus: paveikslų pavadinimus ir užrašus anglų kalba, menininko Andrus Joonas gyvenimo aprašymą, parodos anotaciją.

Aplankytos parodos mokinius suintrigavo netradicinėmis meninės raiškos priemonėmis, šiuolaikinėmis meninėmis – vaizdinėmis galimybėmis. Netradicine pamoka mokiniams leido prisiliesti prie meno pasaulio ir padovanojo įdomią patirtį.