Įgyvendintas Erasmus+ projektas “Sėkmės link” leido tobulinti profesines kompetencijas

Kursai ir mokymai pagal Erasmus+ programos projektą „Sėkmės link“ – ilgalaikės programos dalis, kurios metu pedagoginiai darbuotojai ir administracijos atstovai susipažino su įtraukiojo ugdymo principais, mokėsi taikyti tinkamus ugdymo metodus bei ugdyti teigiamas nuostatas efektyviam mokinių ugdymui. Projekto įgyvendinimo metu 8 mokytojai ir 2 mokyklos vadovai dalyvavo įvairiuose mokymuose, kurie buvo organizuojami Turkijoje, Islandijoje, Ispanijoje ir Vengrijoje. 

Klaipėdos turizmo mokykla, Įgyvendintas Erasmus+ projektas “Sėkmės link” leido tobulinti profesines kompetencijas
Klaipėdos turizmo mokykla, Įgyvendintas Erasmus+ projektas “Sėkmės link” leido tobulinti profesines kompetencijas
Klaipėdos turizmo mokykla, Įgyvendintas Erasmus+ projektas “Sėkmės link” leido tobulinti profesines kompetencijas
Klaipėdos turizmo mokykla, Įgyvendintas Erasmus+ projektas “Sėkmės link” leido tobulinti profesines kompetencijas
Klaipėdos turizmo mokykla, Įgyvendintas Erasmus+ projektas “Sėkmės link” leido tobulinti profesines kompetencijas Klaipėdos turizmo mokykla, Įgyvendintas Erasmus+ projektas “Sėkmės link” leido tobulinti profesines kompetencijas Klaipėdos turizmo mokykla, Įgyvendintas Erasmus+ projektas “Sėkmės link” leido tobulinti profesines kompetencijas Klaipėdos turizmo mokykla, Įgyvendintas Erasmus+ projektas “Sėkmės link” leido tobulinti profesines kompetencijas

Pasirinkti kursai buvo orientuoti į dalyvių žinių atnaujinimą apie dėstymo metodus, skaitmeninių priemonių naudojimą, pamokų pagyvinimą, bendravimo ir bendradarbiavimo klasėje skatinimą, bendrą mokytojo savivertės didinimą bei mokyklos vadybą.

Kiekvienas projekto dalyvis patobulėjo ir įgijo naujų kompetencijų. Po kvalifikacijos tobulinimo veiklos mokytojai turėjo galimybę praktikoje pritaikyti įgytas žinias ir įgūdžius. Mokyklos vadovai stebėjo jų pamokas, o projekto pabaigoje, remiantis mokytojų savianalizės anketų, mokinių bei tėvų apklausų duomenimis, buvo apibendrinti mokymosi rezultatų pokyčiai. Atlikta analizė padėjo suprasti, kaip naujai įgytos kompetencijos įtakojo mokinių pasiekimus ir mokytojų darbo kokybę.

Remiantis surinktais duomenimis, buvo parengta 2023-2024 mokslo metų veiklos savianalizės ataskaita, kurioje pabrėžti sėkmės atvejai ir identifikuotos sritys, kuriose reikia tobulėti. Įgytos žinios ir įgūdžiai buvo naudojami ne tik pamokose, bet ir prisidėjo prie bendros mokyklos kultūros stiprinimo. Mokytojai aktyviau dalyvavo mokyklos veiklose, siūlė naujas iniciatyvas, skirtas mokymosi kokybės gerinimui. Taip pat buvo organizuoti sklaidos renginiai, kuriuose mokytojai dalinosi savo patirtimi su kolegomis bei socialiniais partneriais, skatindami nuolatinį profesinį tobulėjimą visoje mokyklos bendruomenėje.

Tokiu būdu įgyvendintas projektas padėjo ne tik prisidėti prie įtraukiojo ugdymo ir profesinio mokymo prieinamumo gerinimo priemonių plano įgyvendinimo, bet ir užtikrinti 2021-2025 metų mokyklos veiklos plano bei 2024-2025 metų tarptautiškumo strategijos įgyvendinimą.

Erasmus+ programos projektas „Sėkmės link“Nr. 2023-1-LT01-KA122-SCH-000141391